Klantenservice - Contacteer ons

 

InfokasV3 - TS Pos Helpdesk vraag:

Heeft u al een kassa systeem met een InfokasV3 of TS Pos licentie?

Stel dan uw vraag via de Infobits Helpdesk op [ https://helpdesk.infobits.nl ]

Voor uitleg over het aanmaken van een helpdesk ticket klik [ hier ].

 

Webshop - Bestelling - Aanschaf vraag:

Heeft u een vraag of opmerking over een bestelling via de Infobits Webshop? Gebruik dan dit formulier:

Na het klikken op de knop [Verstuur] ontvangt u een instuur bevestiging per e-mail. Geen bevestiging ontvangen?
Controleer dan uw e-mail adres, SPAM folder of gebruik een ander e-mail adres, als u geen instuur bevestiging ontvangt dan ontvangt u mogelijk ons antwoord ook niet.

Nog (geen) antwoord ontvangen? Controleer onze [ openingstijden ] en controleer of uw vraag wel een Webshop vraag is (zie ook uitleg Helpdesk vraag hierboven).

 

verstuur een bericht

 

Voor vragen over een product, een bestelling

Als er zich een technisch probleem voordoet op deze website