TS Pos on-line support 6 maanden Bekijk groter

On-line SLA8 support 6 maanden

00061

On-line SLA8 support 6 maanden

Meer details

30,00 € excl. btw

Meer informatie

On-line SLA8 support, in combinatie met een geldige TS Pos of InfokasV3 F licentie 6 maanden toegang tot de on-line helpdesk op helpdesk.infobits.nl

Let op: activatie van uw helpdesk id kan 2 werkdagen duren, bij spoed kiezen voor telefonisch support. Heeft u nog niet eerder SLA8 support gehad of is uw SLA8 support meer dan 3 maanden verlopen dan moet u kiezen voor SLA8 inclusief aansluitkosten.

Meer informatie over SLA24, SLA8 en SLA4 op de pagina helpdesk.infobits.nl

Waarom moet u betalen voor de helpdesk:

De TSPos / Unicenta software is licentievrij te gebruiken, het maakt niet uit of u de software op één of op 10 computers gebruikt, u zit ook niet vast aan (jaarlijkse) licentiekosten of een verplicht support contract.

Bij software die niet licentievrij is kan de helpdesk worden betaald uit de opbrengst van de licentie en het (meestal) verplichtte support contract. Bij licentie vrije software moeten de kosten voor de helpdesk (beschikbaar zijn om een antwoord te geven kost tijd, vragen beantwoorden kost tijd, tijd is geld) door de vraagsteller worden betaald.

Support via de on-line helpdesk kost € 5 per maand.

Toegang tot de on-line helpdesk:

Via het on-line support formulier kunt u een vraag stellen. U krijgt bericht via e-mail zodra er een antwoord is gegeven, u kunt het antwoord lezen door in te loggen op helpdesk.infobits.nl
On-line support heeft geen chatfunctie en is geen vervanging voor een cursus, wij hanteren een fair-use policy.

Via on-line support kunt u uitleg krijgen over het aanpassen van een kassabon tekst of kassabon logo, het maken van een X of Z rapport, het instellen van een vast kortings percentage, het crediteren van een foute aanslag, etc. etc.

Voor vragen over de basis werking zoals 'hoe maak ik een nieuw artikel aan' en 'hoe reken ik een verkoop af' hoort u een cursus sessie af te nemen. Wij hebben een YouTube kanaal met een aantal filmpjes en u kunt ook zoeken op YouTube Unicenta POS, veel van de filmpjes over versie 2.x en 3.x zijn ook van toepassing op versie 4.1.6.

Via het on-line helpdesk formulier kunt u ook een terugbel verzoek doen voor telefonisch support (niet gratis) eventueel in combinatie met een teamviewer sessie.

Klanten met betaalde on-line support krijgen korting op de installatie van updates en voorrang bij het oplossen van storingen of problemen.

Zie ook [Prioriteit Helpdesk] op de pagina helpdesk.infobits.nl

Telefonisch support in combinatie met on-line support:

Telefonisch support kost € 5 per 5 minuten als u vooraf betaald (pre-paid) en € 7.50 per 5 minuten als u achteraf betaald. Via telefonisch support kan er ook een teamviewer verbinding met uw kassa/computer worden gemaakt.

Telefonisch support zonder on-line support:

Via de webshop kunt u 6 strippen voor telefonisch of teamviewer support aanschaffen.